Thursday, September 22, 2011

so funny . haha .

hye hye meh sini sikit aku nak cerita sikit ni . eh lupa pulak assalamualikum (: 

okey semalam kan ade satu number ni call aku . number tu aku memang tak kenal larh kan . so aku angkat larh . 


dieha : helo . assalamualaikum . 
human : helo . waalaikumsalam .
dieha : ni sape ?
human : ni mambe DANY .
dieha : dany ? okey tapi ni sape ? 
human : kenal abang dany tak ?
dieha : syafiq ? 
human : hah laju je . kenal pon . 
dieha : kenal la pon . hah nak ape call ni ?
human : ade kedit tak ?
dieha : tak ade larh . kenapa ?
human : tak de cam ni dany yang suwoh kol ni . die tyn de kedit tak .
klu ade die suwoh call die .
dieha : hah OTAK die . 
human : haha otak die . hrm okey larh tu je . 
dieha : okey . hah cakap kat dany jangan nak bagang sangat ye . aku tak nak 
gado sebab benda bodoh lagi ye . 


haha end of the story .
 funny kan . memang tak larh we aku nak call kau . klu aku ade kedit sekali pon aku tak kan pernah nak call kau . rase jijik tau tak . rase nak muntah okey . haha kau memang buat lawan sangat . rase macam nak pecah perut tau tak aku gelak . haha so funny . 

No comments:

Post a Comment