Sunday, May 22, 2011

aq nangis do !! :((

hye n salam.. :DD
ok macam mane nak cerita ek?? owh ok aku dah tau cam mane nak cerita.. ade dua sebab aku nangis.. sebab satu my lovely sis dah pindah.. sis ezin n sis faiz jangan la pindah.. sis saya sayang kamu sangat2.. sedih sangat mase kat majlis perpisahan semalam.. 



semua pic yang kat atas tu aku yang take..
sumpah aq x nk ambik pic time ni sebab muka aq buruk gile sebab aku tengah nangis.. 

       dan sebab kedua aku nangis sebab ade salah faham sikit dengan sidie.. nak tau tak sebab ape? sebab die marah aku tak layan die.. bukan aku tak nak layan die tapi.. ok la aku jujur yang sebenar nya aku tak pandai layan lelaki.. n die jeles sebab aq layan m**** dari die..



 tapi jangan risau sekarang aku dah ok ngan si die.. ♥ ♥ ♥






No comments:

Post a Comment